HOME / OFERTA / SYSTEMY DO CALL CENTER

Dostarczamy rozwiązania dla call center

Nasz firma posiada rozległa wiedzę i doświadczenie w zakresie projektowania, dostarczania sprzętu, wdrażania, utrzymania i optymalizacji wszelkiego rodzaju systemów Call/Contact Center. Wieloletnia współpraca z dostawcami technologii umożliwia nam optymalizowanie kosztów związanych z złożeniem i sieci call center i korzystanie z niej.

IP Call Center

Nasza firma proponuje budowę Call Center na bazie możliwości jakie dają produkty Telefonii IP firmy Cisco. IP Contact Center bazuje w warstwie transmisyjnej na istniejącej infrastrukturze lokalnej lub rozległej, korporacyjnej sieci IP. Pozwala to ograniczyć koszty wdrożenia oraz koszty łącz telekomunikacyjnych w sieciach WAN.

Dlaczego warto wdrożyć system call center do swojej firmy?

Systemy Call/Contact Center są niezbędnym narzędziem do zdalnej obsługi klienta. Zadaniem tych systemów jest wsparcie pracowników firmy w komunikacji ze światem zewnętrznym i tym samym poprawę konkurencyjności i rentowności. Dobrze wdrożony system call center zapewnia:

• sprawny i niezawodny przepływ informacji wewnątrz firmy – także w ramach rozproszonej organizacji
• usprawnienie i obniżenie kosztów współpracy z otoczeniem zewnętrznym – Klientami, kontrahentami, dostawcami i in.
• maksymalizację wydajności pracowników
• bieżący monitoring i analizę procesów biznesowych i teleinformatycznych
• nowoczesny wizerunek przedsiębiorstwa dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii

ZACHĘCAMY DO KONTAKTU, A Z PRZYJEMNOŚCIĄ ZAPROPONUJEMY PAŃSTWU ROZWIĄZANIE DOPASOWANE DO PAŃSTWA POTRZEB.

+48 608 022 564

ul. Warszawska 164
05-082 Latchorzew

O nas

Od 2004 roku z sukcesami działamy na rynku polskim, stale poszerzając zakres naszych usług i ulepszając ofertę. Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w dostarczaniu narzędzi i technologii na najwyższym światowym poziomie.

 

CHCESZ NAWIĄZAĆ Z NAMI WSPÓŁPRACĘ?